Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Dan Krantz - 12 juni 2010 12:02

Jag har ju som jag tidigare skrivit om kontakt med många olika konsultföretag och solokonsulter som jobbar inom olika branscher men jag vill ha kontakt med fler. Så är du konsult och har ett företag är du välkommen att kontakta mig.


Jag har planer på att göra ett nytt koncept för små och medelstora konsultbolag där kunderna själva ska kunna komponera det lag de vill jobba med. Så oavsett vad du jobbar med så är jag intresserad av kontakt med dig.


Läser du det här och inte driver något eget bolag kan du iallafall höra av dig om du har ett område där du kan sägas vara lite av en expert. 

Av Dan Krantz - 12 juni 2010 11:18

... så tänker jag på att det är inte alltid de bästa vinner. Det kunde man se tydligt på fotbollsVM igår. Det gäller att ha en bra idé om vad man vill ... tro på den och kämpa på. 


Viljan är en kraft som är svår att tygla både för den som bär den och för den som ska stå emot den.

Av Dan Krantz - 12 juni 2010 11:16

När två personer i ett företag alltid tycker lika är den ena onödig.

William Wrigley Jr

Ovido - Quiz & Flashcards