Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

E-coaching

Av Dan Krantz - 28 februari 2012 10:49

Som ett led i min egen teknikutveckling erbjuder jag nu e-coaching till ett begränsat antal klienter. 


E-coaching går till på följande sätt. Du får en första helt kostnadsfri epostkonsultation om du skickar in din e-post till mig. Vill du gå vidare så använder du tex din hotmailadress och msn. Där vi chattar 30 minuter varje vecka för en månatlig kostnad om 299 kr. Du kommer också att få ett månatligt brev som ger dig kunskaper och nya tankar kring din situation. Breven kan handla om:

  • Attityd
  • Självkänsla
  • Mål
  • Stressprevention
  • Positiv livssyn
  • Motivation, inspiration och kreativitet
Det kan också förekomma andra ämnen som du själv kan föreslå under de samtal vi har via chatten. Det är du som väljer inriktningen och målet med din e-coaching.
Eftersom detta är en helt ny tjänst så kommer jag endast att ta emot en begränsad skara till att börja med. Chatten kommer oftast att ske på kvällstid mellan kl 17 - 19 även andra tider kan fungera efter gemensam överenskommelse.
Till att börja med söker jag i första hand dig som kanske är på väg att starta eget eller som nyligen har startat och skulle behöva ha coaching kring detta. Men är du intresserad så tveka inte att ta kontakt oavsett vad det är du vill ha stöd kring.
Skicka ett mail till info@xercis.se berätta lite kort i brevet vem du är och vad du skulle vilja ha hjälp med.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dan Krantz - 6 mars 2012 17:25

Nu är jag igång med min nya sida och kommer inte att uppdatera mer här .... däför hälsar jag alla följare eller hittare välkomna till coachtankar.wordpress.com    Tack för den här tiden och på återseende!           ...

Av Dan Krantz - 1 mars 2012 09:20

” ” vad skulle du sätta in för ord inom de här citattecknen? Vad skulle du vilja säga till dig själv? Vad skulle du vilja säga till någon annan? Vad skulle du vilja dela med dig av? Hjälp mig att fylla ett tomrum. Jag har gett dig...

Av Dan Krantz - 29 februari 2012 14:38

Nu är det snart dags för mig att tacka för sejouren på bloggplatsen. Jag kommer att avsluta det här konceptet och börja blogga på wordpress istället. Min nya blogg heter coachtankar och finns på adressen coachtankar.wordpress.com   Jag kommer att...

Av Dan Krantz - 27 februari 2012 17:09

att fundera är nyttigt, att reflektera är nödvändigt, att oroa sig är vanligt.   Hur har du det på den här fronten, kära läsare? Oroar du dig för framtiden eller har du fastnat i det förflutna? Det här är väldigt vanliga känslor som vi gärna fast...

Av Dan Krantz - 19 februari 2012 14:25

Jag har placerat min blogg i Ljungby på bloggkartan.se!

Skapa flashcards