Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Blyga?

Av Dan Krantz - 2 februari 2012 13:20

Jag har ju sett att det är en hel del som besöker min sida och tycker att det hade varit kul om ni hör av er. Berätta vad ni tycker, kom med frågor eller bara säg hej!

Kontakten med läsarna är ju det som för tankarna framåt. 

Jag har jobbat med coaching av människor i snart 20 år. Ibland har det handlat om att jag varit chef och ibland har det varit i utbildningsssammanhang. Jag har lång erfarenhet och tycker om att arbeta med och för människor.

Den coaching jag erbjuder kan vara av olika slag, det kan handla om att du behöver jobb och karriärutveckling eller om livscoaching i andra sammanhang. Det kan också handla om att du hamnat i ett vägskäl och funderar på vilken väg du ska välja. Kanske behöver du hjälp och stöd i att stärka ditt självförtroende och din självkänsla eller har du något du inte vågat men gärna vill. Coaching handlar om att du har något du funderar på men inte riktigt har hittat vägen till. Coaching kan ske mellan 4 ögon, via telefon eller e-post det finns många vägar att välja.

Det första samtalet betalar du inget för, där ser vi om du tycker att det är möjligt att komma vidare och jag ser om det finns möjlighet för mig att vara med dig på resan. Så hör av dig kära läsare, berätta vem du är och vad du funderar över. Det finns alltid en lösning och lösningen finns alltid hos dig själv. Min roll som coach är att hjälpa dig att hitta den.

Kommentera här på bloggen eller skicka ett kort mail till info@xercis.se 

Ha en härlig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dan Krantz - 6 mars 2012 17:25

Nu är jag igång med min nya sida och kommer inte att uppdatera mer här .... däför hälsar jag alla följare eller hittare välkomna till coachtankar.wordpress.com    Tack för den här tiden och på återseende!           ...

Av Dan Krantz - 1 mars 2012 09:20

” ” vad skulle du sätta in för ord inom de här citattecknen? Vad skulle du vilja säga till dig själv? Vad skulle du vilja säga till någon annan? Vad skulle du vilja dela med dig av? Hjälp mig att fylla ett tomrum. Jag har gett dig...

Av Dan Krantz - 29 februari 2012 14:38

Nu är det snart dags för mig att tacka för sejouren på bloggplatsen. Jag kommer att avsluta det här konceptet och börja blogga på wordpress istället. Min nya blogg heter coachtankar och finns på adressen coachtankar.wordpress.com   Jag kommer att...

Av Dan Krantz - 28 februari 2012 10:49

Som ett led i min egen teknikutveckling erbjuder jag nu e-coaching till ett begränsat antal klienter.    E-coaching går till på följande sätt. Du får en första helt kostnadsfri epostkonsultation om du skickar in din e-post till mig. Vill du gå vi...

Av Dan Krantz - 27 februari 2012 17:09

att fundera är nyttigt, att reflektera är nödvändigt, att oroa sig är vanligt.   Hur har du det på den här fronten, kära läsare? Oroar du dig för framtiden eller har du fastnat i det förflutna? Det här är väldigt vanliga känslor som vi gärna fast...

Ovido - Quiz & Flashcards