Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Dan Krantz - 27 oktober 2011 19:19

Har du tänkt på att om du varit med om något riktigt bra och sedan berättar det för någon annan så kan du känna den där känslan en gång till. Jag kallar det för pluskänslor och det är sådant som ger energier. Pluskänslor är livets stora kraftverk som gör att du växer och mår gott. Så samla dina pluskänslor i en egen bok där du kan läsa om dem om och om igen och berätta det för alla runtomkring dig så ska du också märka hur mycket energi du kan få ut av en enda händelse.

När jag kommer hem varje dag möts jag av mina hundar som blir lika glada och lika ivriga vaje gång ... det ger mig pluskänslor. Idag var jag och hälsade på hos en kund och fick träffa människor som jag jobbat med och trivts med det gav mig många pluskänslor. Vad har du fått för pluskänslor idag?

Ovido - Quiz & Flashcards