Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Dan Krantz - 21 oktober 2011 17:02

Vad har du varit tacksam för i veckan? Avsluta alltid din vecka på jobbet med att skriva en lista över vad du tycker har fungerat. Det ger dig energi och glädje inför den veckan som är på gång.


Men nu stänger vi butiken och ser till att njuta av den sköna ledigheten.

Av Dan Krantz - 21 oktober 2011 12:18

Om du vill hitta fantastiska människor måste du leta på ovanliga ställen

Michael Mcneal

 

En bra tanke att avsluta veckan med ... själv ska jag strax börja min reflektionseftermiddag som jag brukar ha på fredagarna... för min del inleds det med städning som gör att jag kan sortera lite lösa tankar som jag har. Sen sätter jag mig ned i en lugn och organiserad tillvaro och ser, vad jag har lärt mig den här veckan.


Ha en bra avslutning på veckan du också!

Ovido - Quiz & Flashcards